Klantvraag

Inside the ropes is een nieuw business netwerk om talenten in topsport te ondersteunen, waarbij de leden topsport van dichtbij, ‘inside the ropes’, kunnen beleven. Een bijzonder en uniek concept, dat op bijpassende wijze bekendheid moest krijgen bij de doelgroep. Een mooie klus voor Fijnevent!

Creatieve Vertaalslag

Golftalent Darius van Driel als eerste topsporter en Ronald de Boer als ambassadeur waren er al. Maar nu moest het ook nog een podium krijgen. Offline events konden door Covid19 niet, dus gingen we voor online. Met een website die het exclusieve gevoel van Inside the ropes uitstraalt, een bijpassende commercial waarin Darius van Driel en Ronald de Boer schitteren en uitzendingen op Ziggo Golf t.v. begon het balletje te rollen!

Impressive Impact

Het totaal aan communicatiemiddelen vormde een mooie etalage met een kwalitatieve uitstraling. Iets wat ondernemers die van golf, toptalent en topsport houden direct aanspreekt. De naamsbekendheid die we zo in korte tijd creëerden, leidde al tot veel nieuwe aanmeldingen. Een goede basis om op door te bouwen!

van