Klantvraag

EY wilde niet zomaar een jubileumfeest. Het 135-jarig bestaan werd aangegrepen om de zo’n 7.000 medewerkers te verbinden en te bedanken voor hun inzet en betrokkenheid. Maar ook samen naar de toekomst kijken, samen er klaar voor zijn en samen trots ervaren waar we staan. Een gevoel van: er is maar één werkgever, en dat is EY!

Creatieve Vertaalslag

Dit moest alle verwachtingen gaan overtreffen, het wow-effect tot in detail, matchend met EY. Hoe we het voor elkaar kregen? Een krachtig online uitnodigingstraject, toplocatie Ziggo Dome met foto’s van collega’s aan de buitenkant en een indrukwekkende EY-beleving binnen, en een scala aan topartiesten. Met als finale top-dj Armin van Buuren!

Impressive Impact

‘Ongelooflijk, wat was dit gaaf!’, ‘Wat hebben wij genoten’, ‘Topfeest!’ In grote lijn de samenvatting van de reacties tijdens en na. Een avond om nooit te vergeten, die heeft gezorgd voor een versterking van de band met elkaar en met EY als werkgever. Niet alleen feest, maar een waardevolle investering voor de toekomst.

De klant aan het woord

Bea Haring
van
EY