Klantvraag

125 jaar Coop. Deze mijlpaal wilden ze vieren met een gevoel van trots, wij doen mee op de markt. Wat een mooi bedrijf met veel potentie, daar zit meer dan toekomst in! En bovenal een groot feest dat past bij de medewerkers van Coop en ze het gevoel geeft dat ze het verdiend hebben.

Creatieve Vertaalslag

Coop in concert, de woorden zeggen het al. Een concert met gave artiesten, maar met name Coop dat de boventoon voert in alles. Een podiumdecor bestaande uit 150 winkelwagens, een grote oranje-zee aan aankleding, opening met defilé van 250 medewerkers van alle vestigingen, een heus Coop-orkest en eigen jubileumlied. Stuk voor stuk elementen die bijdragen aan trots en verbondenheid, waarbij de artiesten zorgden voor de lijm.

Impressive Impact

Dit unieke feest heeft het ‘wij-gevoel’ enorm versterkt en bleek achteraf een aftrap van het geloof in de grootsheid van Coop. Met direct daarna commercials op tv, die zorgden voor op en top Coop naamsbekendheid. Hiermee was het plaatje compleet, met een flinke omzetstijging als gevolg!

van