Klantvraag

Als ‘new kid on the block’ wilde DPD met de bouw van de grootste HUB van Europa aan alle toprelaties en andere stakeholders laten zien dat ze tot de drie grote partijen in Nederland behoren. Dit vroeg om een spectaculaire opening! Aan Fijnevent de vraag dit in zijn geheel te verzorgen; van creatief concept tot uitvoering.

Creatieve Vertaalslag

Het gebouw zelf maakt al indruk, dus dat de opening Groots met een grote G moest worden was ons meteen duidelijk. En Groots werd het! Met een DPD-helikopter werd een rode knop bezorgd, die door niemand minder dan vicepremier De Jonge werd ingedrukt om de HUB officieel te openen. In alles stond het laten zien en beleven van het verhaal van DPD centraal. De combinatie van videobeelden met live gebeurtenissen bleken daarbij een gouden zet.

Impressive Impact

De ongelooflijk trotse en stralende gezichten bij zowel DPD als de gasten verraadden meteen dat onze missie geslaagd was. Een opening die het DPD-DNA heeft versterkt en mede bewezen heeft dat DPD bij de top behoort!

De klant aan het woord

Eric Dietz
van
DPD