FrieslandCampina Lattiz

Klantvraag

Lattiz, een nieuw apparaat voor het betere melkschuim, wilde Friesland Campina promoten op de Horecava (horecavakbeurs). Het doel: het hogere segement horeca-ondernemers laten zien dat Lattiz effectief en efficiënt is. De vraag aan ons: een stand en beleving die past bij Friesland Campina, met een open karakter, maar wel exclusief.

Creatieve Vertaalslag

In samenwerking met TasteMore creëerden we een stand met een Hollands karakter, met als bijzonderheid dat je er echt ‘in’ kon. Het gebruik van veel wit en ‘schets’-stijl maakte het eigentijds, fris en opvallend. Van buiten een grote aandachtstrekker en herkenbaar als Friesland Campina, terwijl binnen speciale genodigden de primeur kregen met presentaties van de nieuwe apparaten.

Impressive Impact

Deze innovatieve en creatieve stand zowel qua design als vorm was een groot succes. Naast de vele reacties, talrijke bezoekers en hoge opkomst van genodigden, was ook de verkoop enorm. Een concept om mee door te pakken naar andere beurzen en bijeenkomst. Dit werkt!

van