Martens en Van Oord

Klantvraag

Martens en Van Oord wilde hun duurzaamheidsmissie niet alleen laten zien, maar écht laten beleven. De vraag: ontwikkel een meerdaags evenement waarin de merkbelofte Wij.Bouwen.Samen.Groen. voelbaar wordt voor álle doelgroepen van jonge leerlingen tot studenten, van relaties tot families van medewerkers. Een event dat niet alleen inspireert, maar ook verbindt en duurzame impact achterlaat, zowel in beleving als in uitvoering. Duurzaamheid kan ook leuk zijn.

Creatieve Vertaalslag

Samen met Martens en van Oord ontwikkelden een vierdaagse duurzaamheidsbeleving waarin iedere dag was ingericht voor een andere doelgroep: leerlingen van basisscholen, studenten van (vak)opleidingen, zakelijke relaties én medewerkers met hun families. Een afwisselend programma op één terrein dat volledig in het teken stond van duurzaam werken, met indrukwekkende installaties, emissieloos materieel en circulaire kunst. Van ontwerp tot uitvoering stond alles in het teken van merkbeleving. Niet alleen de inhoud, maar ook de vorm en sfeer ademde het DNA van Martens en Van Oord. Duurzaamheid zat bovendien verankerd in de productie: van groene energie tot herbruikbare materialen en bewuste foodconcepten we keken kritisch naar de footprint van elk detail.

Impressive Impact

Het resultaat was een evenement dat niet alleen indruk maakte, maar ook verbond. De duurzaamheidsvisie van Martens en Van Oord werd zichtbaar én voelbaar, gedragen door iedereen op het terrein. Met Wij.Bouwen.Samen.Groen. werd merkbeleving tastbaar. En duurzaam bouwen kreeg een menselijk gezicht: dat van de Mensen die het verschil Maken.

van
Martens en Van Oord