Libelle Zomerweek

Klantvraag

De Libelle Zomerweek was toe aan een versie 2.0. Naast de bestaande fans wilde Sanoma ook de grotere potentiële doelgroep zien te bereiken. Om zo het merk Libelle sterker te maken voor de toekomst.

Creatieve Vertaalslag

Het thema was bekend: Tropical Party. Aan ons de taak om dit thema door te vertalen in een creatief concept met de nadruk op sfeer en beleving binnen een bestaande formule. En samen met Team Sanoma verantwoordelijk voor het totale projectmanagement Het doel? Zo’n 100.000 vrouwen verdeeld over 7 dagen, laten zien en proeven wat vandaag de dag ‘in beeld’ is.

Impressive Impact

Sanoma kijkt terug op een meer dan fijne co-productie: ‘de frisse kijk en ook de kwaliteit in uitvoer en projectmanagement heeft ons absoluut hetgeen gebracht wat we wilden. Dit zagen we terug op de dagen zelf bij onze gasten: alleen maar vrolijke gezichten!’

De klant aan het woord

Maaike Rietbergen
van
Libelle