EY Pride

Merkactivatie

Klantvraag

EY hecht veel waarde aan diversiteit en inclusiviteit op de werkvloer. Met de deelname aan Pride Amsterdam stapte EY heel bewust en uitgesproken naar voren. EY’s vraag aan ons: creëer een passend concept om onze deelname te ondersteunen waarbij respectvol wordt omgegaan met alle belanghebbenden.

Creatieve Vertaalslag

‘Building a better working world’, de pay-off van EY, vertaalden we letterlijk en figuurlijk in een korte show met impact. ‘Grijs’ werd omgetoverd in ‘kleur’. De interactie met het publiek en de uitzinnige medewerking van de EY’ers aan boord, maakten het tot een daverend succes.

Impressive Impact

Als organisatie heb je meer impact als je niet alleen zegt waar je in gelooft, maar het ook actief uitdraagt. Met deze duidelijke boodschap naar de maatschappij en eigen medewerkers dat diversiteit en inclusiviteit bijdraagt aan een betere (werkende) wereld heeft EY zichzelf geprofileerd als merk dat ergens voor staat.

De klant aan
het woord

van
EY