
Customer request
Lely wilde haar Feeding portfolio krachtiger positioneren met een Commercieel Feeding Event dat verder ging dan productpresentatie. Het doel: Europese Lely Center managers, salesmanagers en interne stakeholders inspireren, activeren en voorzien van concrete tools om Feeding lokaal succesvol te maken. Feed your business!

Creative concept
Om de commerciële ambities van Lely tot leven te brengen, gaven we het driedaagse event een overkoepelend thema: Feeding Heroes. Een concept dat de kracht en potentie van het Feeding portfolio zichtbaar én voelbaar maakt. Niet alleen de producten – zoals Vector, Juno, Cosmix en Calm – stonden centraal, maar juist ook de mensen die dit verhaal gaan vertellen. Als rode draad voor de beleving kozen we de sfeer van de Champions League: een wereld van competitie, teamgeest en grootse momenten. Salesteams traden op als ‘teams in competitie’, producten en collega’s als key players. En met de iconische tune als aftrap ontstond een setting waarin Feeding Heroes aanvoelde als het volgende succesverhaal van Lely.
%20(6).jpeg)
Impressive Impact
Feeding Heroes bracht richting, trots en beleving. Het gaf het event een heldere identiteit en zorgde voor verbinding en energie bij de doelgroep. Zo werd het Feeding portfolio niet alleen zichtbaar, maar voelbaar. Een vliegende start voor de helden van de toekomst!
Strategic moments

