Share A Perfect Day

Klantvraag

Een nieuw vriendinnenfestival, dat was de wens van Sanoma en Jumbo. De ideeën waren verzameld, aan ons de taak hier een concept van te maken, dit door te vertalen in creatieve ideeën en uiteindelijk samen met Sanoma en Jumbo de totaalproductie te verzorgen.

Creatieve Vertaalslag

Een festival waar vriendinnen een topdag met elkaar hebben: Share a Perfect Day! In vier tot in detail vormgegeven werelden –‘in the city’, ‘in the country’, ‘at the beach’ en ‘in the park’- kon genoten worden van optredens, cocktails, workshops en nog veel meer. Een festivalbeleving die in geuren en kleuren perfect aansloot bij de doelgroep. Gedragen door sterke merken en topentertainment, een fijne combinatie.

Impressive Impact

De ruim 80.000 bezoekers waren boven verwachting. Het hoge waarderingscijfer liet zien dat het perfecte dagje uit geslaagd was. De succesfactor volgens ons? Een krachtige samenwerking door alle partijen, waarin creativiteit en doorpakken in beleving absoluut heeft gezorgd voor de verrassende factor.

De klant aan het woord

Monique Pennings
van
Jumbo