Klantvraag

‘Doe het groots. Doe het Makro.’ Het is de nieuwe pay-off van Makro, die de positionering perfect samenvat. De leveranciersdag 2021 kreeg het hierbij passende thema ‘Samen groots verder’. Aan ons de vraag dit thema te vertalen in een live-experience. Een beleving die op grootse wijze laat zien en voelen waar Makro voor staat. Een ervaring die indruk maakt en vertrouwen geeft om inderdaad samen groots verder te gaan.

Creatieve Vertaalslag

Als je een grootse indruk wilt achterlaten, moet je het ook groots aanpakken. En dat deden we! We gingen voor de RTM stage in Ahoy. We bedachten een concept waarbij alles in deze enorme ruimte zou plaatsvinden, van ontvangst tot lunch. Met als finale de beste drummer van Nederland, Cesar Zuiderwijk, die samen met de 800 aanwezigen een groots drumspektakel neerzette. Een totale onderdompeling in de Makro-beleving van binnenkomst tot vertrek!

Impressive Impact

De ‘Samen groots verder’-beleving is meer dan geslaagd. De sfeer, de ruimte, de enorme projectie, het drumspektakel… Iedereen was onder de indruk. Trots dat ons creatieve concept de basis was voor deze geslaagde missie. Makro en haar leveranciers gaan samen met vertrouwen de toekomst in!

van